Norges Judoforbund og Stavanger Judoklubb ønsker velkommen til Senior-NM Individuelt og Lag som arrangeres i Stavanger Idrettshall 29.-30. juni.

Årets NM er en del av NM-veka, et samarbeidsprosjekt mellom NIF, NRK og særforbundene som deltar. Det skal kåres norgesmestere i hele 38 idretter mot 24 idretter i fjor!
Individuelle klasser går på lørdag og lag-konkurransen på søndag. Kampstart kl. 09.00 begge dager.
Kongepokalen er satt opp i Senior Herrer Åpen og Senior Damer Åpen.

I likhet med fjoråret vil det bli anledning til å bytte vektklasse mot gebyr dersom man veier inn i en annen vektklasse enn den man er påmeldt i.
NRK vil gi «nye» idretter prioritet i sine direktesendinger, men vil gjøre opptak av judofinaler både i individuelt og lag som vil bli distribuert i kveldssendinger og på NRK nett-TV.
Husk påmeldingsfrist den 8. juni!
Last ned og se stevneinnbydelsen.
Påmelding gjøres i Min Idrett eller SportsAdmin (klubbvis).
Vi ses i Stavanger!