676 Views

Årets versjon av Klubben i mitt hjerte starter lørdag 26. oktober og avsluttes fredag 8. november.

Therese Johaug og Henrik Christiansen er ambassadører for Klubben i mitt hjerte.

Klubben i mitt hjerte er et samarbeid mellom Norges Idrettsforbund, SpareBank1, Spleis og P4 – og sammen inviterer de til årets kuleste klubbeventyr!

Konseptet går ut på at SpareBank1 skal dele ut totalt 400.000 kroner til idrettslag som er med i konkurransen.

Daglig trekninger
Det vil være daglig trekninger x 2 hvor to idrettslag vinner 10 000 kroner hver. Den ene vinneren trekkes fra spleiser som har samlet inn 50 stemmer i løpet av én dag. Den andre vinneren trekkes fra spleiser som har samlet inn over 2 000 kr totalt.

Hovedpremie
Klubben som mottar flest stemmer til sammen vinner hovedpremien på 100 000 kr. Andreplass vinner 35 000 kr og tredjeplass 25 000 kr. Konkurransen avsluttes 8. november.

Spleis!
Hvem som helst kan starte en Spleis for at klubben skal være med i konkurransen – enten du er lagleder, spiller eller bare er glad i klubben din. Én klubb kan ha flere spleiser.

Slik deltar din judoklubb:

  • Klubben må være medlem av Norges idrettsforbund
  • Klubben må opprette en spleis til noe dere trenger penger til
  • Motta 50 stemmer i løpet av dagen for å kvalifisere til dagens stemmetrekning
  • Ved å samle inn over 2 000 kr totalt på spleisen er klubben med i alle påfølgende innsamlingstrekninger
  • En klubb kan delta med flere lag. Viktig at man oppgir lagnavnet i tittelen på spleisen
  • Folk kan stemme på en innsamling én gang per dag per digital enhet (PC, mobil eller nettbrett)

Les mer om konkurransereglene på spleis.no

Start en spleis nå, og bli med i årets utgave av Klubben i mitt hjerte!

Hilsen
Lill Merethe Tjeldvoll
Org- og arrangementsansvarlig

Lill Merethe Tjeldvoll

Telefon: 21 02 98 23 | Mobil: 45253401

Norges Judoforbund

Postadresse:
Postboks 5000, 0840 Oslo

Besøksadresse:
Ullevål Stadion
Sognsveien 75K, 0855 Oslo

Judo.no

Ansvarlig redaktør:
Stine Lastein

Kontaktinformasjon

Sosiale medier